Més informació [ Detall d'activitat

 
7020531702   Robòtica educativa amb Picaxe i Scratch
2017-2018   Taller. Primària-Secundària
  
   18/10/2017 - 22/11/2017 (15 hores) de 17:30h a 19:30h
   C Puigcerver
   c. Astorga, 13 (Reus) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Camp
  
  
  
Inscripció   12/09/2017 - 26/09/2017
   DATA INICI PROVISIONAL
  
Descripció i   Metodologia:   Aprendre a programar i utilitzar un robot educatiu [Imagina3dBot (picaxe 20 m2)]
  
Objectius   Conèixer les possibilitats educatives de la programació i la robòtica.
Conèixer els principis de la robòtica i la programació.
Aprendre a integrar la robòtica i la programació dins el currículum.
Facilitar recursos pedagògics en el context de la programació i la computació.
  
Continguts   La robòtica i la programació.
Treballar amb robots autònoms (Imagina3dBot, construïts amb tecnologia d’impressió 3D) programats directament amb Scratch 2.0.
La robòtica educativa com un recurs d'aprenentatge.
El llenguatge de programació, vehicle entre la competència lògico-matemàtica, lingüística i digital.
Presentació d'experiències d'aula amb robòtica i programació.
Avaluació d'experiències d'aula.
  
Formador/a   Màrius Polònia
  
Avaluació   Disseny d'activitats d'aplicació pràctica a l'aula.
  
Requisits de  certificació   Assistència en el 80% de les sessions presencials
Valoració positiva de les tasques assignades.
  
Persones  destinatàries   Professorat de secundària i primària. Preferentment orientada a cicle superior de primària i 1r cicle de l'ESO.
  
E-mail   e3990102@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   18/10/2017   1730   1930 
 Sessió 2   dimecres   25/10/2017   1730   1930 
 Sessió 3   dimecres   15/11/2017   1730   1930 
 Sessió 4   dimecres   22/11/2017   1730   1930 
 Sessió 5   dimecres   22/11/2017   1730   1930 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent